Kvalita poskytované péče
Dne 29.11.2018 byla ministrem zdravotnictví zřízena Skupina pro měření a srovnávání kvality zdravotních služeb. Účelem této skupiny je nastartování koordinovaného a systematického měření kvality zdravotních služeb z hlediska medicínské efektivity. Členy této skupiny jsou i zástupci pacientů, jmenovitě Mgr. Simona Zábranská a já (Edita Müllerová), více o skupině a jejím personálním obsazení ZDE.
Proto, abychom se Simonou byly co k čemu, musíme komunikovat s ostatními pacienty a aby tato komunikace byla oboustranná, tak budu výsledky zveřejňovat zde na blogu.
Něco málo o statistice (hodnocení) ve zdravotnictví:
Základem měření a srovnávání kvality, nebo chceme-li, statistiky zdravotních služeb je sběr dat a jejich vyhodncení. K dispozici jsou data zdravotních pojišťoven o vykázané péči, národní registry registry vedené obornými společnostmi. Dalším pojmem jsou tzv. indikátory, ty rozdělujeme na kvantitativní a kvalitativní. V dnešní době je největší otázkou jaká data, komu a v jaké formě sdělovat.
Klíčová slova jsou: kvalita poskytované péče, kvalita péče
Něco málo o statistice (hodnocení) ve zdravotnictví:
Základem měření a srovnávání kvality, nebo chceme-li, statistiky zdravotních služeb je sběr dat a jejich vyhodncení. K dispozici jsou data zdravotních pojišťoven o vykázané péči, národní registry registry vedené obornými společnostmi. Dalším pojmem jsou tzv. indikátory, ty rozdělujeme na kvantitativní a kvalitativní. V dnešní době je největší otázkou jaká data, komu a v jaké formě sdělovat.
Klíčová slova jsou: kvalita poskytované péče, kvalita péče
Komentáře
Okomentovat
Své informace si prosím ověřte. Pokud nemáte zdroj, tak to uveďte a vždy se podepište, pokud nejste přihlášen/příhlášena.